Stygge fingre - del 2 - en uke

Kan man se resultater etter en uke? Ja jeg synes det. Mitt problem er at jeg biter på huden rundt neglene, spesielt på tomlene. Neglbåndene er bitt bort og jeg har fått skikkelig stygge negler med et sånn spor i midten.  Her er resultatet etter 7 dager:




Såret jeg hadde på høyre tommel er i ferd med å forsvinne. Neglene er ikke blitt så fine enda, fordi det stygge må gro ut, og en negl vokser ikke fort.




Som hjelpemiddel til å klare å stoppe bitingen av huden har jeg brukt Go Negl, et stoff som smaker helt forferdelig. I løpet av uka har jeg ubevisst bitt på huden, men jeg har blitt raskt minnet på at det var dumt. Smaken er så bitter og besk at du biter ikke mange gangene før du skjønner at det er dumt.



I tillegg til Go Negl har jeg brukt håndkrem for å myke opp huden. Jeg er ikke særlig flik med å pleie meg selv med håndkrem, men nå har jeg startet et prosjekt så da skal jeg fullføre det. Jeg er glad hvis jeg klarer å smøre meg tre ganger om dagen.

Min drøm er at jeg skal få fine negler, og at jeg kan lakke dem uten å være flau over å vise dem.

Kommentarer

Populære innlegg